söndag

En otrolig em. med Karin, i stan. Rusta Jysk och Ica.  Äntligen hittade jag mitt blomster-bord....LYCKLIG!!!!
I morse fortsatte vi med tomtarna...På em. kom Karin.
Sen åt vi Chili con carne, med en god sallad, som Karin gjort....Jag la mig i soffan och såg "Djurens hjältar"
Mina "hjältar" satte ihop bordet till mina blommor
Här stod det och kallade på mig...på Jysk. Det är från "Annika" serien. Dyrt, men Affe betalade, det mesta...
 
Haha, så här såg det ut i Karins bil, när vi kom hem. Oj, vad lilla Karin handlade idag, annars är det
bara jag. Men nu har hon ju ett bra jobb, skönt.
 
Här börjas det....
 
Vad de är energiska, båda två.
 
Nu börjar det likna något, va duktiga de är, ett bra team...
 
KLART!!!  Imorgon kommer der blommor på det...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer:

1 annika:

Jättefint :)

Svar: Tack, fint namn också 😘😘
happyhund

Kommentera här: