taxi tur

Idag var jag på sjukhuset, tänkte ringa återbud, men det var viktigt. När jag sen åkte in...ångrade jag mig. FAN, jag skulle lämnat återbud. Men att få ny tid kan ta flera veckor.
På väg in, står två lastbilar, som stoppar en kö på 3km. De kan väl för jisse namn, köra försiktigt, man hör ju mest lastbilar, som kör av, och stoppar trafiken nån timme.  Här satt den första i en snövall, sen en sidan om den, kanat
på isen.
Väl inne tog jag en kaffe och semla, det var gott.  Sen gick jag upp till Rodeon. Vi fick mycket gjort, så Birgit, skriver ett intyg om mina dåliga händer mm. vad jag inte klarar i hemmet mm. Så, nu ska jag snart börja söka bidrag och fonder till en hund, som hjälper mig.
 
Mmmmm, detta var gott
 
Här hämtar vi nån, i stan, innan Åhus
 
Tråkigt att hämta upp några innan hemresan..
 
Det snöar rätt mycket...
 
Och så hamnade vi inne i stan, men nu bär det av mot Åhus och till mig först :-))))
 
 
 
DUKTIG, matte och husse, så här måste det se ut. Reflex på hund. Fina Rolf
Jippi, ikväll lagar de mat på tv. love it. Här ligger två mätta och trötta hundar. Affe sitter vid datorn.  Ha nu en skön kväll....
Jag ser 112 på 4-an
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: