torsdag

Här sitter jag i soffan, bloggar, söker fonder och ser 112 på tv.
I em. var jag hos diabetessköterskan, som tyckte det var hemskt att jag (ibland) inte kan kolla mitt blodsocker. Hur fan tror hon jag känner det?
Svårt att öppna burken med stickor, har en annan mätare som går bättre, men där kan jag inte fylla på, om stickorna tar slut....Ok, alltid är det nåt, haha
Men imorgon ska jag till Irene och fika, det är såååå längesen..
Sen måste Alex och jag hälsa på Carro.
 
 
Stackars kanin....snyft.   Men Frosty gillar den också...
 
Hmmm, finns där inget större byte???  Undrar Ossian
 
Här vilar soffliggarna, haha
OK, inte ett foto kvar att visa. Förbannat, jag har ju inte varit ute och gått på 4dagar, trist. Men
ramlar jag med min benskörhet, så bryts nog några ben i kroppen.
Måste ta foton imorgon, haha
Sen blir det ju bullbak också, när jag hinner..ha nu en trevlig kväll, kram
 
 
 

Kommentera här: