friidrott på tv

Bara sport på tv, haha. Snart börjar ju fotbollen...
Vi var ute och blev blöta, hundarna och jag..men nu har det riktigt brakat loss, liknade hagel. Skönt att va inne.
Idag har jag dammat vått, hittat saker, haha. tvättat, städat toa, mm
Jag fick foto från Alex, tänker visa ett par stycken som är rumsrena..de är ju på Liseberg idag, hela gänget.
Hon gav efter för grupptrycket, då resten, 9st  gick upp i vagnarna i bergochdalbanan.  När hon var yngre åkte hon alltid med Affe. Men nu brukar hon inte, jag har ALDRIG åkt och kommer aldrig att åka.
Jag hoppas att alla mår bra idag. Imorgon ska Karin och jag till Eko, sååå längesen jag var där. Det ska bli kul.
GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN, ÄLSKLING.
 
 
Haha, härligt..
 
Här ligger deras, älskling.
Hoppas ni får en trevlig kväll
 
 
 
 
 

Kommentera här: