Onsdag

Idag har det varit rekord, i värme, tycker jag i allafall, haha. I em. bytte jag linne 4ggr. aj..sitter inte bra..sitter för hårt
sitter så lappen kliar där bak, sitter åt under armhålorna. Ja, jisses, vad svettigt. Affe blev #%?/%=)`!"
Ok. i fm. var vi på sjukhuset kl. 9.00 sen var vi och hämtade apo-dosen. Nu har jag medicin till hela sommaren.
Affe har ju varit ledig hela dan, vi har suttit ute i solen i em.  så skönt. Men jag kan tro att folk har varit vid HAVET idag. Vi satt ute och drack kaffe med wienerbröd. Inte helt fel, haha. Jag lyssnade på min ljudbok, nästa vecka åker vi till bibblan och lånar ca. 8st. så de räcker hela semestern.
Ni vet ju att vi ska till Medelhavet, som vanligt. Sen funderar vi på La Rochelle vid Atlanten, där är ju svalare den sista veckan. Det är många år sedan, vi var där. Då fricampade vi (ingen camping)
 
Lille gullponken...
 
Finns så många vackra blommor i alla trädgårdar...
 
En liten vit i skogen....
 
Skogen, den underbara lugna fina sköna skogen, full av små liv.
 
Mmmmmm..
ha nu en underbar kväll, jisses här kommer målen på tv, 1-1 :-)))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

Åker ni inte förrän nästa vecka???

Svar: Hello, vi åker den 28/6. Kram
happyhund

2 Annster:

Så fina bilder och söt vovve :)

Svar: Tack så mycket, vännen.
happyhund

Kommentera här: