sol,sol och värme

Efter lite, lite påtryckning, fortsätter jag att blogga. Men i juli blir det bara foton från det vackra Frankrike, haha
Vi börjar längta nu, har köpt nya mattor till husbilen, packat ut lite.....
Jaa, jisses, idag har jag varit med Alexandra, på Solhaga och i stan. Vi fikade i stan, köpte lite kläder. Hon köpte Lavendel och pelargonior på Solhaga i lila och vitt, så v ackert. Jag åt en mjukglass i stan, så gott det var.
Träffade även en vän, som jag inte sett på länge. Jordgubbar med grädde, blir det ikväll. Hoppas nu att  hon skickar bilder till mig. Jag lånade hennes mobil att ta foto med. Jag tycker det är kul att blogga, var trött och sur igår, haha. Men ok,jag var inte på humör idag, heller. Min gamle hund mår inte bra, då gör inte jag heller det. Imorse fick jag gå hem med honom igen, orkade inte draaaa, honom genom skogen. Han brukar gå efter en stund, behöver ju kissa.  Men jag bara grät och bröt ihopa....Affe gick med honom. Jag älskar ju att gå, nu när jag inte har så ont, men det ska inte hunden lida för.... 
 
 
En vacker vallmo..
 
Här är från apoteket
 
Från apoteket...
 
KRAX på er och ha en skön kväll..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

TACK för att du fortsätter blogga! Jag ska bli bättre på att kommentera. Läser ju varje dag, men det kan ju inte du veta!
Love U😘❤️

Svar: Tack, men jag vet att du läser vännen. :-))
happyhund

2 Alex:

Love you💜❤️💜❤️💜❤️

Svar: Puss
happyhund

Kommentera här: