avslutning på Paralympics

Jaha, nu är detta också slut, inget att se på tv, längre.
Det har varit härligt att följa dessa duktiga idrottare, jisses vad jag beundrar dem.
Ok, igår kunde jag några svar på "Femteklassarna" men inte är jag smartare...nä...haha
Affe och jag var på Ica i em. sen hälsade vi på Annika o Lasse. De, Johanna, Carina , Alex och alla hundarna, hade varit ett par timmar i skogen. Tur vädret blev så fint. Det regnade och var blåsigt i morse, sen sken solen och det blev varmt. Affe vilar, sen ska vi väl kolla netflix. Jag går en liten runda med hunden, för vi var ute med moppen ½h. i em. Sen är det ännu ett avsnitt av Navy, Mästarnas mästere....
Affe jobbar natt, nästa vecka  och i morgon ska jag baka fröknäcke, sen vet jag inte???vad jag ska göra...
 
Här är den goda kinamaten vi åt igår..
 
Dessa vackra glas och servetter, fick jag av Alex, en dag. Visst är de fina...
 
Så här somnar Roffe, när han kommer till oss på morgonen, haha
Måste avsluta med denna vackra bild av Annika och hennes hund, Ossian.
Nu ser jag 112 istället, jag hoppas ni får en trevlig kväll.
 
 
 
 

Kommentera här: