bakdag, igen

En härlig dag, fast blåsig.  Jag började baka frallor (rågrutor) sen har jag pysslat med lite av varje...
I em. var Affes föräldrar här, de skulle till tranorna, vid Pulken.
Senare körde Affe och hämtde "Kina mat"  på Peking. Det var såååå gott med det röda vinet till. Nu har hunden och jag varit ute på kvällsrundan. Affe har startat net flix. Sen blir det "Smartare än en femteklassare" på tv, med Pringels chips
Hoppas ni har en skön kväll, lite hundbilder måste jag ha.  Svårt att inte visa.
Nu får vi väl se ikväll, om man är smartare, haha  Jag brukar aldrig va det !!
 
Igår fick hunden, örondroppar av Annika
 
Lasse gillade att bli bjuden på småkakor...ja, det behövs efter jobbet med hundarna....
 
 
Här ligger en vovve och kollar läget
 
Tungan visar hur tröttsamt spåret var, han sover gott sen, liksom matte o husse..
 
Så har blir det när husse är uppe och matte nere, måste ju ha koll på båda, haha
Ja, det var lite olika bilder, i morgon ska jag lägga över de nya på datorn. KRAMIS
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: