fredags mys

Nu ska hunden och jag hålla kväll. Han väntar på mat, jag ska ta cappu. o en macka. Affe jobbar, så jag får väl se "Let s dance" själv....eller en film
Vädret har varit lika skönt idag, vi har varit ute, många små rundor. Till middag hade vi rester, tråkigt...men...
får väl laga nåt gott imorgon, haha
I em. kom Annika och Lasse på en fika.De hade varit i skogen och spårat med hundarna. Det var kul med sällskap...vi pratade såklart hund...
 
Här är de två sötingarna :-)))
 
Näää, nu får jag nog ta in dom, innan folk börjar undra vad som händer, haha
 
De kom in och visade fina hundbilder från skogen, jag väntar att lägga upp dem, haha
 
Oj, vilka fina bilder...
 
Slängde in denna kaktus på Affes rum...då börjar den blomma, underbart
Ha nu en mysig fredags-kväll. KRAMIS
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Tack för god fika!! Så fin din kaktus är :)

Svar: Ja, du skulle behållt denna...
happyhund

2 annika:

Tack för god fika!! Så fin din kaktus är :)

Svar: Kul att ni kom 😃 visst är den fin
happyhund

Kommentera här: