hundar

Nu har jag fått in nya hundbilder då får Thailand ge vika. Ja, alla i Pallers-området, var ute i sina trädgårdar...kul.
Jag har tittat på sport-tv..varit ute med hunden.  I em. tog jag moppen, körde ½h. men jisses, det va kallt. Sen backade jag in i garaget, satt och solade på moppen... annars har jag haft, skittråkigt, hoppas det blir roligare imorgon, men tyvärr jobbar Affe.
Egentligen, kunde jag baka, tyckte det var kul, innan
Ikväll blir det, netflix, jag ska spela in Mello, till Annika. Men vi ska inte se det, haha. Det är final, hör jag.
Men jag såg Let`s dance igår. Jisses vad de är duktiga, så roligt de har.
Ha nu en skön kväll.
 
Här var de på stranden idag..
 
De berättade, att det var varmt och skönt..
 
Hahaha, ja här sitter vi och solar
 
Två sötingar i skogen, som njuter...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: