lördag utan "Mellis"

Idag har vi firat Alexandra, min yngsta dotter. Hon fyller 25år imorgon.  Vi åt goda frallor med ost mm. det var så gott. Senare blev det tårta och kaffe. Jag pratade med Fiddes föräldrar, de har varit i Thailand. Inte i Phuket, utan mycket längre upp.  Det är som ett sagoland...stränderna, havet, djungeln.....underbart. Ibland, längtar jag tillbaka...
Nu, ser vi "Lost" som vanligt, "Let`s dance" igår kväll, var rätt så kul, men jätte många par som dansade. Jag har ingen favvo ännu, såklart. Men det ska bli kul att följa det.
Jag sitter på kvällarna och letar efter nån blogg jag gillar, helst gratis. Om jag nu kanske ev. köper hund, senare i år, vill jag ha en hund-blogg. ÄLSKAR HUNDAR
 
Här sitter Alex med sin farmor och farfar, från Degeberga.
 
Alla njuter av den goda tårtan.
 
Lasse, Anna-Lena, Frida och Micke, sitter och myser i soffan. Fidde fick åka och jobba, tog tårta senare.
 
Här ska öppnas paketer :-))))
 
Jag tror Fidde är lite nyfiken.
Alla hade en trevlig em. Det är så kul att träffas och prata med varandra.
Tack Alex, det var jättekul.
Nu har hundarna varit ute, de ska få mat och vi ska ha kvällsfika.
Hoppas ni har en trevlig kväll...det ska vi ha...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Meeeen tittar ni inte på Mello??? Det gör.vi:) Kul att träffas idag!!!

Svar: Nääää, tittar på Mardrömssemester.
Ja, alltid kul att träffas ❤️❤️
happyhund

Kommentera här: