Måndag

Idag har jag och hundarna, gått två långa rundor. Vi träffade en tik som är 2år. En blandis med Papillon, Lapso och
Havanais. Den var klippt som Happy och lik honom.
I em. lagade jag mat, två gratänger. Sen la jag 6st. formar i frysen, att ha till lunch...
Jag började städa ett förråd, här inne, oj,oj...det kommer att ta tid. Men jag gör lite varje dag...så blir det väl bra till slut. (hoppas jag)
Jisses, hundarna är halv döa, de är inte kontaktbara, haha. Visst är det sååå, skönt väder nu om dagarna.
 
Att äga två pinnar, är bäst, haha
 
Den här vackra blomgruppen fick jag av Alex, ska sätta ut den i morgon.
 
 
Annika visar mig en vacker taklök, med små söta blommor
 
Vilka underbara, de är så vackra. Jag behöver 6st. till mina krukor, de kostar 29kr.st. så det blir inte dyrt.
Nu är det kväll och netflix, vi fikr, hundarna är nöjda...
Ha en skön kväll.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: