Nu är vi i Mars månad

 
 
Visst är vädret, skittråkigt. Men trots det, härligt att gå ute....
Affe jobbar ikväll, jag sitter i soffan nu, efter att ha varit ute med hunden.
Jag har plockat med blommor idag, lagat middag...
 
Här delar jag gröna växter...,
 
 
Här har jag spridit ut jord mm. i halva köket. Påsen fick jag skära upp, för att komma till jorden.
 
 
Kör gärna in till Annika, hon har nybakat....mums
Hoppas ni får en skön kväll, oj...det är ju Criminal minds, jippi. Det är inte så hemskt nu längre.
Ni ska tro Navy var bra i går kväll...näää, nu ska jag ha kvälls macka. Och leka lite med hunden, som
har tråkigt, ser jag, hmmmm
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Hahaha!! Inte mycket kvar av kakan nu... Imorgon lär Happy vara trött, när jag har varit där.

Svar: Synd, med kakan, jaaa , han klänger på mig nu. Får väl ta till löpbandet ❤️🐶
happyhund

Kommentera här: