onsdag

I morse var vi hos Agneta med Happy, den lille fick springa av sig på ängen, (bilder i morgon)
Efter det, hem och kollade på semi, i sprinten och Zebbe gick vidare till final, sen tog den underbare killen, SILVER
En härlig fm.  På em satt jag ute och drack kaffe, jätteskönt. Hundarna är trötta, de är ju ute mera nu, när vädret är så skönt. Nu bara sover de, här inne.  Jag sitter i soffan och kollar på "Fraiser"  med datorn i mitt knä, är ju snart klar  min fotobok, med hundar.. Fick börja om när allt försvann, förra veckan.  Ikväll, har jag "Mentalist" att titta på, Affe jobbar.
Ha nu en skön kväll. KRAMIS.
 
Trött hund i solen, haha
 
Affe försöker ta hans kotte
 
Här njuter de i solen. Dessa bilder är från igår, när vi också var iväg. Men man måste ju ta till vara alla dagar.
 
Här sitter Johanna och gör tyskan hemma hos mig.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentera här: