Thailand

Ja, tyvärr är jag inte i Thailand, men önskar att jag vore. Dagarna är såååå, tråkiga. Ok, nu är det så ett jag inte jobbar, då blir dagarna lite längre. Den ende gången jag är riktigt lycklig, är när jag går i skogen med hunden eller hundarna.
Jag funderar på att köpa valp i år eller nästa år. Så jag letar efter olika raser, att köra och titta på. Läser dygnet runt om olika egenskaper.....antingen blir det en lite större hund, som service/diabeteshund, eller en liten ras, att kela med. Inte en aning....jag vet bara..att då har jag i alla fall jobb, dygnet runt, haha
Idag lagade jag lax, torkade golv,  tvättade och åt semla. Stackars Affe, har varit akut hos tandis.
 
 
Hotell området...
 
Här står jag  och ska mata fiskarna..
 
Hittade en Shih-tzu, såklart. Härifrån åkte vi till stranden...
 
Underbart...kan inte beskrivas, måste upplevas....så vackert är det, varmt och skönt...
 
Åker båt ute på Phi-Phi öarna..
 
Kolla sanden, så vit den är....underbart..
 
Nu tackar jag för mig, idag. Ha nu en skön kväll och glöm inte "Mästerkockarna"
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Carina:

Aaaa nu längtar jag också till Thailand!
Underbara bilder :-)

Kram

Svar: Jaaa, underbart...
happyhund

Kommentera här: