torsdag

 
 
Ännu en härlig dag med hundarna, det är så skönt ute.  Jag gjorde biffar till middag idag, de blev bra.
Igår lagade jag Indisk kycklinggryta, som Affe äter, min mage tål ikke så stark mat. Nu är Happy och jag trötta, han sover, men en liten runda, måste vi gå, senare. Alex, hämtade Rolf i em. Han är säkert också trött. Det märks...att våren tröttar ut en, haha Ja, ikväll är det lyxfällan, spännande..ha nu en trevlig och skön kväll.
 
 
Här är vi hos Agneta  "Fidos bod"  Har gått hos henne, med  Happy i 11år.
 
Här ska vi släppa loss Roffe, som älskar att springa lös.
 
Härligt...hade vi släppt loss Happy, så står han kvar, sidan om mig, går jag iväg,
följer han INTE med. Stannar tills man kommer tillbaka.
 
Här går de iväg i solskenet kl. nio på morgonen, brrr
 
Nu kommer han tillbaka till, mamma, haha
 
Han är sååå duktig. Ja, jag har ju snart en hundblogg, haha. Men älskar ju hundar.
Hoppas jag har andra bilder också..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: