torsdag

En härlig, solig dag. Jag och hundarna njöt i solen. De blev varma idag.
Ni ska tro att "Den store Gatsby" var underbart bra, en djup film, jag tyckte om den.Stackars kille...
Idag åt vi våfflor, jag slängde i mig, älskar våfflor, så jag glömde ta foto, haha. Men gott va det.
Till middag, hade vi biff, lök och Kinamix. En kväll i veckan, var Annika och jag på en föreläsning, som kennelklubben hade ordnar.  Det var så intressant, det handlade om: ENERGIMEDICIN.
Googla: Enerchi källan
Det handlar om Massage, Bowenterapi, Millimetervågsterapi, mm
 
Vi var på Hässleholmsgården
 
De bjöd på god fika, haha
 
Jag och Happy, följde Alex och Roffe en bit, i det sköna vädret
Nu ska jag och hunden, snart ta en fika. Affe sover. Ikväll är det "Lyxfällan"
Igår såg jag "Helt sjukt" med David, Vilket bra program.
Ha nu en skön kväll.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: