onsdag=hundbilder

Ja, inte blev det mycket sol idag, eftersom det tog hela em. på sjukhuset. På fm. kokte jag potatis och morötter
lagade kycklingfileèr i ugnen, kryddade med curry och i formarna, äpple, banan, paprika, tomat och lök.
Sen har jag gjort rabarber/hallonpaj.  Alex sov här inatt, så Rolf stannade kvar, när hon stack till jobbet. Vi låg länge, haha....mys
När vi var ute, hade jg långa linor, på dem, så de fick springa runt lite. Sen blev det aktiveringsträning....
Jisses, nu ska jag iväg imorgon, också...ligga med dropp ½h. för min benskörhet...men kommer nog hem vid ett-tiden. Skönt, hoppas solen vill lysa på mig, eller...jag måste hinna baka kanelbullar till lördag, hmmm
 
Titta nästan bara sobel-färgade Shelties, som ligger mig, mycket varmt om hjärtat
 
Här är Chivas, hans första utställning, den gullungen..
 
ÄR den inte underbar....
 

Hmmm, två godingar i tältet, haha
Ja,nu måste jag ta en leverpastej macka med purjo...mums
Affe turar till Helsingör, varje kväll, blir nog en dyr vecka, ha.
Ha nu en trevlig kväll
 
 
 
 
 

Kommentera här: