6veckor idag

Det finns en valpkull i Vadstena på en kennel. Idag är de 6veckor och jag skulle få besked från uppfödaren idag, om där var en hane som passade till mig. Så med tung sorg i mitt hjärta bloggar jag nu, utan att ha fått besked.......
Men något glädjande har hänt idag, Johanna, mitt vackra barnbarn har varit här. Hon var här i em. Det är så skönt att träffa henne och se att hon mår bra, jag älskar henne
Ännu nåt har hänt.... ni vet muskelknutan i högerarmen. DEN är borta........
Annars är allt som vanligt och jag hoppas ni får en skön kväll, kram
 
 
Här tränar hon hundarna lite...
 
Ska man va fin, får man lida pin, haha
Ni ska tro han försökte med henne, men hon som har två hundar hemma är van. Han gav upp..
 
Hmmmm..sötingen
 
Denna fina blomma kom Irene med till mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: