LÖRDAG

Här har jag suttit i en timme och femton minuter, två ggr. har bloggen försvunnit. FÖRBANNAT
Men jag har ju hela helgen på mig.....det händer när jag stressar med bilderna. Alltså mitt eget fel
Jag tror jag berättade, att min knuta på högerarmen försvann. Den är tillbaka nu....jag har slutat med antibiotikan, kanska därför??
Anders satt 1h och visade Johan Glans på youtube igår kväll. Jag har inte skrattat så mycket, på flera år, herregud, han är ju bara bäst...ja både Anders och Johan
Han körde till Hässleholm i middags och jobbade  Senare kom Alex med resväskan och sommarkläderna. Hon ska ju snart till Thailand, jisses vad de reser, haha
 
Happy gillar också sol...
 
Titta vilken söt liten bil, haha
 
Mina elefanter, tack så mycket...gillar ju elefanter
 
RES INTE IFRÅN MIG IGEN....
 
 
 
 
 

Kommentera här: