måndag

Sitter i soffan och njuter. Denna dag har det mesta gått fel, men då kom Karin som en hjälpande hand. Snälla söta Karin...
Nu är hon på Ica och handlar till mig, inget hade jag hemma och inte har vi hunnit handla. Affe jobbar till 22.00
Hon körde hem nercabbat, det är ju jättevarmt om dagarna.
Hunden och jag ska snart gå ut. Sen ska jag sätta in mitt bröd, som har jäst färdigt.
Jag planterade om orkideer och bakade i em.  Men nu är jag sååå trött.
Imorgon ska vi vara på sjukhuset kl. 09.00 alltså ingen sovmorgon. Idag gick vi upp 8.30   skönt
 
Vackra pumpor på Blomsterlandet
 
Här hittade Annika bra stövlar till Johanna, och de passade
 
Så här fint blev det, älskar den vackra ljungen...
 
 
Förlåt, men som ni vet....älskar jag julen. Kolla vad jag hittade i en tidning..här ska frossas i jul, haha
 
 
 
 

Kommentera här: