regn

En  lite regnig och sömnig dag, men jag mår BÄTTRE, så jag skiter i vädret.
Annika gick en runda med mig och hunden,sen körde hon mig till vårdcentralen. De tog ett Hb...det hade gått upp, så jag blev jätteglad.  Sen har jag vilat som vanligt och Affe sover, jobbar natt hela veckan. Alex sover hos mig, på nätterna. Imorgon får jag hem mat med taxi , hoppas jag, de har ju inte hört av sig, men.
GRATTIS mina två gulliga vänner, Mia och Karin. Jag hoppas allt är bra, på er födelsedag, kramis
Tyvärr, har jag fruktansvärt ont i armen, så det är besvärligt att skriva. Jag ska visa ett foto, hur den ser ut imorgon, haha, så kanske ni förstår. Ha en skön kväll....
 
 
 
Underbara foto från Annikas kurs i Åre
 
Detta är draghundar av rasen: Alaskan Malamute, de var ca. 25st
Varje morgon så vaknade hon av deras sång, coolt
 
Kanske det heter slädhundar, vackra är de iallafall
 
Här sitter gänget....hundnördar...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

Tack snälla fina vän❤️❤️❤️!

Svar: BÄST
happyhund

Kommentera här: