Söndag

Ännu en dag har gått. Men idag var vi och röstade...sen blir det såklart valvaka
I fm. kom Annika, Lasse och Johanna och tog en fika. Alltid kul att träffas..de gav hunden örondroppar, för jag var orolig för honom. Jag är inte orolig längre, haha. Han blev jättepigg, när det onda försvann.
UNDERBARA ANNIKA, hon tyckte jag skulle göra något och anmälde oss till en kurs.  Jisses, haha
"Hundens språk och beteende"   Grunderna i hundens kommunikation, mm.
Oj, vad jag längtar, börjar den 30/9
Man skulle visst ha hund med, men jag lånar nog Rolf.
Jag behöver inte sova ensam, när Affe och de andra är utomlands, tyvärr är jag orolig på nätterna, nåt psykiskt, hmmm, rädd att bli så dålig igen
I em. var jag pigg, då körde jag och köpte en shoppingbil, cool va?
 
Fin vaaa
 
En god kransbit, mmmm
 
Min fina Johanna...
 
Lasse och mobilen...
 
 
Från min Johanna, hon är väl go   Kram på er...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: