söndag

Nu har jag varit ute på promenad med Rolf. Happy orkade inte..
Jag har ändrat min uppfattning om svamp. Jag har aldrig varit tokig i svamp och absolut inte på burk, tvi
Men nu bjöd Karin på sina trattkantareller, såååå gott. Alldeles nyplockade..
Först trodde jag hon skulle förgifta mig, de såg bruna och konstiga ut, mot mina vackra gula från Ica.
Men hon berättade att det fanns två olika kantareller, okey, mina kostade 70kr. hennes var gratis och som alltid Affe och Lasse säger: gratis är gott.
Hon gjorde en stuvning, med dem och la på mackor, in i ugnen och min lycka var sann, när jag fick smaka. Jisses, vad gott.
Innan, på em. hade vi varit på Åhus trädgård, jag hade ju ett presentkort från, Annika, Lasse och Johanna. Härligt att vara i byn igen, jag mår såååå bra när jag får gå bland blommor. Jag hittade vad jag skulle ha, pus lite till, ändå fick jag pengar över på kortet.
Nu kunde ju inte Karin bara stå och titta på, haha  såklart handlade hon också, härligt. Hoppas ni också har
haft det trevligt idag.
 
Nu hittade hon också ljung..
 
Mmmmm
 
Ännu mera Mmmm
 
SNOPET, men han fick inget, haha
 
Igår blev det hallon och vispgrädde, från Mias trädgård
 
Dessa köpte jag, så fina..
 
 
 Hälsning från Arsenal fansen i Side...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: