Onsdag med sol

Jisses vilken dag, underbar med värme och sol. Jag var inte ute mycket, det kommer väl fler dagar, hoppas jag
Tränat Tom har jag ju gjort
Men han är ju en bångstyrig tonåring.... det är som det är
Nu har han hmmm, glömt vad "sitt" är..
Och "stanna" hmmm....?????
Hahaha, han är såå rolig 
Igår kväll var han såååå duktig på kursen.....
Men ni ska tro att det var iskallt
Vi frös häcken av oss, fy tusan
Jag bakade kanelbullar idag, som jag ska ha med till Ystad på lördag 
Men ni ska tro det tar tid för mig, att bala idag  ville jag ju ut i solen, men....
Ikväll var vi på ängarna vid fotbollsplanen och rastade Tom, sen hämtade vi pizza, åt och vilade
Jag dricker kaffe nu o bloggar, det är gott med bullarna


Inte vackra men goda...




Affe och Tom slappar






Kommentarer:

1 Karin:

Åh så fin bloggen blivit😃👍👍👍😘❤️

Svar: TACK, kul att du gillar den
happyhund

Kommentera här: