Torsdag med blåst

Fy, vad det blåser, det gillar jag inte då får jag mer värk...
Idag har jag tränat ordet  "nej"
Hahaha, det är inte lätt men när jag har vanligt träningsgodis o jag lägger det på mitt knä eller på golvet, tittar han bara på mig, rör inte det..... jag ska ju säga 
"Nej" när han vill ta det,
Hmmm, 
Men han försöker ju inte ta det bara ser på det och sen in i mina ögon
Då får jag ju säga, varsegod
Men ikväll när Affe tappade en bit kött  var han där på 1sekund....haha vi hann ju inte säga nåt
Igår blev jag klar med min Kepler-bok, Stalker, jisses så jäkla spännande den var. Nu är det "Sandmannen" med Kepler, Ojojoj, här går jag runt med iphonen och lyssnar. Förra bokan var ca. 20timmar.  Långt ut på nätterna, lyssnar jag. Jaha, ha nu en skön kväll 


Alex var och hälsade på...

en trött vovve......


Min dammvippa är ett hett byte för Tom


Lek med en sko som Alex har gett honom

Kommentera här: