måndag

Nu blev det kyligare idag så mina långbyxor åkte på idag. Jag har väldiga smärtor i mina skuldror och ut i armarna. Ringde reumatologen, men kom inte fram, nya försök imorgon....
Haha, idag blev det köttbullar och mos, älskar det. Nu har vi satt en ny blomma idag, på Happys grav, för jag ska ha vårlökar där senare...
Affe har ätit och lagt sig, han jobbar natt hela veckan, stackars Tom. Han följer Affe i hälarna när han är hemma, skäller på honom, att de ska leka.
Haha, jag älskar Specsavers  reklam, där tjejen kommer in i bingolokalen, med spelaren och dansar, haha, love it
På onsdag är det tid med hundträning igen, då ska Annika och jag på " Miljöträning " med honom och gå på promenad med andra hundar, matte och husse  i byn. Sen handlar hon mat till mig, så jag har i helgen. Midsommar blir hos Mia och Jörgen, underbart, vi har så kul.
 
 
Johanna med Rolf..
 
 
Min glass, när vi satt på torget och njöt i värmen
 
 
Ni ska tro att där var lång kö, hela tiden....
 
Såklart ska han också smaka, haha
 
 
Hmmm, kanske Johanna vill ha mer.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: