Torsdag

En blåsig dag....gillar inte när det blåser så mycket
I fm åkte jag färdtjänst till vårdcentralen, till diabetessköterskan, där allt gick bra. Jag passade på att få tagit prover som läkaren vill ha
När jag kom hem gick jag med Tom, sen vilade vi
På em kom Sanna  och hämtade Tom, sen var se ute och joggade.  Affe kom vid halv tre, då stod jag och gjorde rabarberkräm, jisses vad det är gott
Karin hittade ju en väska till mig, så nu kan jag vara ute och gå med Tom och ha med mig, bajspåsar, dextrosol, IPhone mm
Skönt när man inte har fickor
Jag är så trött om dagarna, värken tar slut på mig... Oj, vad ont jag har nu.
Imorgon ska jag iallafall. ha fisk till middag, tack vare Mia som handlade till mig. 




Sååå trött ikväll....


Nya sockor har Karin stickat, jättefina


Väskan.....


Min kräm...

Kommentera här: