Fredag med regn

Affe är på väg hem från stan, han har varit hos Hasse och köpt vår rullgardin, som han beställde.
Jag sitter och slappar i soffan och skriver in nya recept på datorn
Jo, förra veckan klarade Volvon sin besikning utan anmärkning, den är 15 år
Äntligen är denna veckan över, då han har jobbat natt.
Imorgon kväll är vi bortbjudna........ kul med god mat och en massa prat....
Jag bakar lite varje dag till mor, då jag åker till henne på torsdag..Affe har Tom, så han kan leka hela dan, haha


Karin var här en dag och jag beklagade mig för att jag inte hittar ett soffbord och vips tog hon paddan och hittade 3-4 st till mig, hon är otrolig
Hon kom med en vacker mössa till mig, visar den nästa gång









Hundarna sover jättemycket nu när det regnar....


Bäddar i soffan..

Kommentera här: