måndag

Sitter i soffan med min dator, klockan är 11.20, jag har varit ute med Tom och vet inte vad jag ska eller kan göra. Det förbaskade kylskåpet är tomt, så det blir nog bara pannkakor till lunch, men det är ju gott i alla fall
Alltid ska man behöva be nån att handla, ungarna har sina familjer att handla till och Affe brukar va skittrött när han har jobbat fm. och tro inte Ica har hemkörning, det lönar väl inte sig. ok, det får bli Affe....
Jag sorterar babykläder varje dag, det är kul. Igår var vi i stan och åt kinamat, Asta och Ove bjuder hela klanen, jättekul och gott.
Näää, fy va det är rått och kallt ute, iskallt att köra moppen, men hunden måste ju röra på sig....
Kollade på nätet, efter kläder till rullstolsbundna.....HERREGUD, vad dyra kläder, var inne på tre sajter, eller vad det heter...men skitdyrt
Jag lagade kycklinggryta, igår, den med dragonsås, som blir middag ikväll.
Näää, ni får jobba vidare, så ska jag sortera lite kläder, så jag får upp kroppstemperaturen.
 
Kul att prata med grannarna
 
 
 
 

Kommentera här: