Onsdag

Förbannat också....,. jäkla fotboll... finns där ingen sportkanal.....,
Nu är det inte Mentalist och Navy, för de visar fotboll... Ikväll Herregud vad taskigt..
Ja. annars har det varit en bra dag, det var sol i em. så vi körde till fältet med Tom. Jätteskönt, för honom, han gillar att springa där, haha
Idag blev det köttbullar till middag, imorgon blir det lövbiff med lök
Ikväll ska jag lägga över foto från min kamera, som jag har använt idag
Affe går och scannar blodsockret, ni vet hur han gillar all teknik
Ja, idag beställde han en elektrisk rullgardin till mig, eftersom jag inte kan dra upp persienner. Bara att trycka på en fjärrkontroll.


Ännu har Tom inte hittat den, hmmmm


Kul lek..,




Bra kurva.... men inte min, hahahaha


Heter Freestyle Libre




Eleverna som ska sätta sensor på mig
Den ska bytas var 14- e dag

Kommentera här: