Onsdag med mycket värk för det blåser

Igår blev jag sååå överraskad, fick en present av Alex och Affe
En vacker väska.... ja, ja..hade kanske tjatat... lite... Och visat den...hmmmm
Men iallafall nu finns den HÄR, idag ❤️
Igår var Tom och jag ute en timme i skogen, jag mådde bra och han var lycklig, jag plockade vackra löv.
På kvällen kom ju Alex och hälsade på med väskan och sin stora mage, jag tror det blir en stor påg..... längtar❤️❤️
Alla mina orkidéer är på G nu, härligt
Ikväll är det iallafall Mentalist, min favvo
Nu sitter jag i soffan och har 4- an på till 20.00  Innan dess ska hunden ut, för Affe jobbar, då får jag gå, kvällsrundan 
Om nån vill läsa om Crossen som jag ska få den 10- december
Mini Crosser Medema

Undrar vem som kommer först???
Barnbarnet eller crossen


Jättesnygg och rymlig 😃😃😃😃








Trötter

Kommentera här: