Fredagsmys

Tom och jag ska ha mys ikväll, för Affe jobbar 14-22
Imorgon ska Alex och jag till. Ystad, äntligen ska jag till mor
Annars gör jag inte mycket om dagarna jag har ont och Affe kör ju kl 13
Men nu har jag bara de fem nyaste Johan Falk, kvar...
Jag lagar mat, bakar, tvätt o städ och annat tråkigt....
Men jag har kul med Tom... Vi är ute ca fyra ggr. om dagen och då tränar jag ca fem minuter varje runda och det hoppas jag att alla hundägare gör 
En hund tycker det är kul att träna och du växer i hundens ögon, han ser upp till dig
Idag tränade vi runt en fågelskrämma den tittade rakt mot oss med en obehaglig keps, knäna skallrade på honom men han gick sakta fram och nosade,
När vi gick så var de kompisar





Min fina skog, där jag trivs bäst


Med moppen en ruggig dag

Kommentera här: