Lördag

Ok, helg igen...vädret, grått och trist, men inte sååå kallt
Hundarna och jag har varit ute och gått i skogen idag, det var lagom varmt. Jag bakar knäckebröd, sen ska jag och hundarna ut innan middagen.
Till middag blir det hemlagad soppa från Mia, grannen, längtar, så gott...
Igår fyllde Affe 60 år. Vi var hos Annika, Lasse, Johanna och hundarna, lugnt och skönt
Han ska få sin present när det blir varmare ute, men inget fallskärmshopp det fick han ju när han fyllde 50 år
Alex med familj har det sååå underbart i värmen och Theo trivs....
Jag har varit otroligt trött idag, som jag brukar bli av sprutan. Nästa vecka ska jag åka färdtjänst 😁 ska till John en dag, hoppas han kan fixa, så att jag kan ta på skorna själv, har ont av att gå i Foppatofflorna.
Nästa dag ska jag till min nya läkare på Reumatologen, kul att träffa henne 



Denna killen fyllde också år igår...


Solaren😊


Två som slappade


Lek i hallen


Nu är det gröna buskar i skogen, skönt

Kommentera här: