Onsdag

Ja, detta var halva veckan, så inget särskilt har hänt här hemma hos mig. Jo, Theo har ju lyst upp mörkret här hemma, haha. En dag köpte jag stora pepparkakor för att visa honom, ja han fick smaka lite. Han förstod inte att det var ätligt, satt och lekte med den. Ni skulle sett hans min, när jag bet av huvudet, hahaha
Jisses så roligt jag har när han är här, jaja, ibland behöver jag pausa, helt klart, men..............det är bara kul, allt ...
Nästa år i januari, börjar han på dagis, hur ska jag klara dagarna utan honom, inte kul. Jag kan ju inte passa honom för jag är sjuk, kan ju inte bära honom, aldrig hämta på dagis osv. Men jag hade allt det med Johanna, då var jag inte så dålig.
Så, vänner, nu är det snart jul och nyår. Det går fort, sen kommer 2017.
 
 
 
Ojojoj, vilken bok, beställde den och när den kom, gick jag till Affe och tackade, så han ska betala.
 
Nu ska han lära sig att måla och rita som mormor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: