onsdag

Nu närmar det sig, Alex och jag har bakat mandelmusslor i två dagar, det tar  sin tid. En dag bakade vi pepparkakor, gjorde kola som vi misslyckades med. Nu står biskvier på tur.
En dag kom Affe hem med semlor från Sandhem, allra godaste.
Igår när jag skulle blogga, tog batteriet i datorn slut, såklart. Nu är det nyladdat, Affe har kört till jobb  och Alex, Theo och Rolf har gått hem. Jag sitter i soffan och vilar mig. Vi var en liten runda med Tom, så han kan vila nu.
Jag har lite olika foto att lägga in idag, de nya har jag inte fört över ifall batteriet tar slut.
 
Detta var inte kul.
 
 
Ett försök till att vila, haha
När jag var hos Irene, hade hon som vanligt bakat goda biskvier. Nu ska jag snart också sätta igång.
 
Nu blev det ett bra foto av min vovve, tack vare Alex.
 
Ny badad hos mormor, men inte blev han trött, han fick myror i kroppen, haha
 
Undrar om Rolf är närsynt, eller
 
Tom med sin rosa gris
 
En utklädd Baloo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: