Onsdag

Nu har här börjat hända saker, jag har fått hemhjälp, det startar i januari. Tänk om jag inte trivs med att ha folk här
om dagarna?
Jag ska ansöka om personlig assistent också, men det är mycket svårare att få beviljat.
Alex och Theo är här varje dag, nu blir det 1-års kalas imorgon. Sen får vi vänta tills jultomten kommer, det blir ju spännande, jag har inte träffat honom sen Johanna var liten. Jag längtar, så.
Imorgon kör Alex mig till Csk, där jag ska till Ortopedtekniskan och John som ska ändra på mina inneskor som jag fick skav av. Det är varmt att gå med uteskorna här inne. Denna veckan har Affe jobbat natt, jag hoppas han har haft öronproppar, så att han har sovit något, när vi har varit i köket.
Jisses, jag såg Dessertmästarna, nu vill jag göra ALLT. Varför har jag min jäkla värk som stoppar mig att göra sånt kul. Hmm, får väl hitta på något annat, nu gick det inte att måla porslin härom dagen, det kan jag glömma med dessa händerna......det är så trist, blir så ledsen.
 
Ikväll blir det foto av hundar, kanske något av Theo, som nu tar några steg, men tro inte jag har mobilen då. Han satt på köksgolvet, reste sig upp och gick, Alex och jag blev stumma som guldfiskar.
 
Den 18-e ska vi till Köttessen, hämta min jultallrik, med både kall och varm mat, jag lovar att ta foto. Kostar 200kr
Affe, ni vet julhataren, äter såklart inte mycket julmat. Tänk, jag älskar den.
 
Vackre Baloo
Och min älskade Tom
 
 
Här har vi Frosty med hemska morrhår, eftersom han låg för nära kaminen, men det är ju
mysigt med kamin, haha
 
Lilleman pillar med hästen eller pratar med dem
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: