söndag

Ja, nu har jag startat en dvd med Lassgård. Älskar, en man som heter Ove.
Affe har kört och jobbat, allt julstök är färdigt här hemma, Annika gjorde det sista i em.  Jag njuter av tomtar och julgran.
 
Karin började igår att klä granen, Alex kollar, hon pyntar med annat sen
 
lite tomtar till bokhyllan
 
lite större gubbar
 
kollar Karins mobil
 
han ser inte på tomten......
 
Här bygger morfar ihop 1-års presenten
 
Nästan klar
 
Snart så kommer Annika, hon handlar till mig på Ica och sen ska hon duscha mig, brrr
Vi åt frallor när hon kom och drack kaffe. När  hon hade klätt granen, gick Affe, hon och jag ut med hundarna, innan dess åt jag lunch
 
Affe kan ta det lugnt, han är ingen juldiggare som hundarna, de hjälper gärna till
 
Skönt att vara ute
Nu ska jag se Ove, fortsätter med fler foto nästa gång, kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: