Fredagskväll

Ikväll är Annika ute med Tom eftersom jag inte kan gå
Så har vi haft det hela veckan eftersom Affe jobbar kväll
Men nu är han ledig i helgen, då åker väl tomtarna in i skåp o lådor.
Allt som lyser i fönsterna o julgranen ska stå kvar till nästa helg.
Affe börjar bli bättre sa hon idag efter behandlingen, tack gode Gud
men nu vill jag också bli bättre 
Här händer inte mycket om dagarna men jag ligger mycket eftersom jag har ont
Jag har hittat nya bra böcker......
Alex och Theo tittar in ibland, såklart
han växer så och är mycket med när vi pratar, ni ska tro han klunkar i sig när hon ammar honom, jisses
Annika och Baloo var här och gick med Tom, som nu är rastad och trött, nu ska jag ha kvällsmacka....






Han är alltid ute när Affe skottar
Kul med snö


Gose pågen❤️❤️

Kommentera här: