Lördag

Ojojoj vad dagarna går fort...
Vi är lika kryckiga men jag har blivit lite hjälpt av sprutan iallafall
Vi vilar mycket men vad ska man göra i detta skitkalla väder.
Idag hade vi köttbullar, potatis o sås till middag. Alex Theo o Affe var på Alliansen, kollade på fotboll o Theo fick se pappa göra mål o bli matchens lirare
Jag började plocka undan tomtar en o en, haha det tar tid men då har jag att göra nu när jag inte kan gå ut
Vi såg Beck- filmen igår, stackars Gunvald......
Imorgon ska Alex o Affe in på Alliansen och sen ska Alex köpa dator
Karin o jag ska passa Theo.....
Ja, nu sitter vi o slöar i soffan väntar på ett program om Sven Ingvars som vi gillar
Ha en skön kväll och en god fortsättning på år 2016


Min store påg ❤️❤️❤️❤️


En vacker nyårsblomma...


Här är mycket att titta på....


Carro...hundcoachen


Ibland kommer här fika vänner

Kommentera här: