Onsdag... Heja Sverige.

Jag håller ju på Island också och de spelar snart....spännande
Nu är det Lyxfällan 
Idag skulle jag ju va ute, men.... var på vårdcentralen och tog prover, Alex körde mig,  eftersom hon var på kontroll med Theo, där allting var bra
Hemma igen så åt jag mat, sen lagade jag middag på em
Och såklart myste jag med pågen
När Alex solade så satt och låg han i sängen, han gillar att vara ute, jag kokte ris till maten 
Det har varit underbart väder, imorgon
måste vi njuta, det ska bli jättevarmt på fredag också så alla kan vara ute ..... skönt


Varmt


Bra med högkostnadsperiod, jisses vad sprutorna är dyra, men jag hämtar och betalar 2.200kr
Sen har jag det gratis


En dag fick jag upp Rolf här, duktig


Vi ser fotboll och Theo på Babblarna 


Han blir nog en hundnörd liksom mormor❤️❤️


Åker i vagnen

Kommentera här: