Måndag

I helgen var vi på Solhaga, köpte växter
Alex och Theo var med Karin och mig, men
Hon tyckte det var en pärs, vill aldrig följa med igen, haha    Hon är inte så intresserad av växter som vi...
Ja, där försvann en tusen lapp, ett krukträd, två fjärilgräs,
fem örter och frukter, nån pelargon och lite smått och gott
När vi kom hem var Annika, Lasse och Johanna här med hundarna och jordgubbsplantor 
Hon satte några till mig, Alex och Karin fick också, sen blev där över till henne också. 
Hon och Johanna borstade Tom, han blev jättefin
Idag var jag hos frissan och blev kortklippt, men nu är det kallt att gå ute, behöver mössa. 
När Alex och Theo kom från babysim i em. så kollade vi på Ove... så hög musik i filmen så hon satt på text, jättekul att hon gillade den för jag tycker den är så bra.
Nu har jag gått med hunden och väntar på Lyxfällan och fika
Ikväll är det äntligen Biggest loser.....


Karins....



Lite fikapaus


En slurk till Theo







Hos mamma


Myyyys



Kommentera här: