Torsdag

Vilka vackra dagar vi har nu
Jag tränar Tom som har börjat dra i koppel
Det får han inte, då går min nacke och mina axlar sönder
Igår var Karin här för vi passade Theo, det gick jättebra, såklart
Han har börjat med smakportioner nu, han är rätt så glupsk faktiskt, haha
Jag är i solen nu så jag hoppas få färg i ansiktet så man ser piggare ut, mitt socker är lite hoppigt nu om dagarna, det bli jag så trött av
Jag har haft Frosty här och det går bra
Han börjar bli pigg och frisk nu
Jag ska passa den lilla loppan tills familjen kommer hem, deras andra hundar ska vara på hunddagiset. Vi kommer att bo där nån natt o dag också, såklart. Det är varmt om dagarna så hundarna är varma och dricker mycket vatten och man kan inte gå när det är som varmast
Ikväll ska jag in på Fuji och framkalla foton, det är inte gjort sen februari
Affe är fri på lördag och söndag, då får han också njuta av vädret
Idag gratulerar jag Micke, GRATTIS❤️❤️❤️




Mumsigt


Här är Frosty och Rolf


Vet inte vad som är bak eller fram haha


Ok, fram...


Härligt 

Kommentera här: