HEMMA IGEN

Nu är jag äntligen hemma, det är så skönt och Tom viker inte från min sida....
De röntgade foten och där var inget...men den ska fortfarande läggas om i veckan, tills den har läkt.
Snabbsänkan gick ner från 270 till 78, sa läkaren, bra va... ingen vet varför jag blev dålig, men eftersom jag har diabetes, måste jag in om jag kräks.
Affe lagade fläskpannkaka till oss i em. sen vilade vi 1h. riktigt skönt...
Jag har köpt två bingolotter som jag tänker vinna med, jag ska inte spela och rättar de på datorn imorgon. Jag  kollar på " Gissa låten" på ettan, sen lägger jag mig och lyssnar på bok.
 
Ett Sheltie möte i Frankrike, i somras
 
Snart blir denna gossen 1år, här med mormor 2 och en trött mamma...
 
Här njöt jag vid havet med hundarna i fjol
 
Om nån vecka ska vi iväg med Tom igen, så han får simma.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: