Måndag med porslinmålning

I helgen var jag ute med min moppe, jättehärligt...................men såklart lite kallt,, det är ju inte sommar längre
Jag bakade havreflarn för att värma mig,när jag kom hem,  haha. Till middag blev det kycklingfile och kroketter med bea................
Idag har jag målat, det är kul, satt längre än jag hade tänkt, så värken kommer väl snart, gör inget......
Idag blev det dragonkycklinggryta på fileerna som blev över och potatis.
På fm. kom de och la om min fot, nu kommer de bara en gång i veckan.
När Affe kom hem packade vi ut det sista från Ateljen som är tömd nu, nu är det bara att riva väggen, när målaren hör av sig. Men det lär väl dröja. Jag sitter i köket och målar, det går bra, ljuset är bra trots mörkret ute.
Nu har Johanna hämtat Tom, till träningen, jag ser Lyxfällan och sen  Doktorn...................
Men Affe ska med mig och trappträna, såååååå trist att jag är så feg, som inte själv vågar.
Jag kommer inte ut på dagarna, bara för jag är rädd att gå i trappan, inte klokt, jag kan ju men vågar inte själv, det sitter i huvudet, vet om det......
 
Lite mys, lite lek, på morgonen.
 
 
Idag har ingen byggt med Duplo..........
 
Tänk vad skönt det är med värme
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..

Kommentera här: