Måndag och ny vecka

Jag var i Ystad igår, Annika var på sin kurs, så jag åkte med henne, hon hade tenta, den stackaren. Men det hade gått bra såklart, tösen kan hund.
Jag träffade Anita hos mor, det är så skönt att sitta och prata med henne, så får jag ju ägg av henne, de är riktigt goda.   Unni min bästa kompis från förr, kom och hälsade på.Det var så kul, vi satt och pratade gamla minnen, även med mor, såklart. Innan dess var Anita och visade mig, två lydiga och SÖTA hundar...........
Jag hade en helt underbar dag, först med min älskade söta Anita och sen med fina Unni som jag snart vill träffa igen och hennes man såklart, som har jobbat med farsan.....................
Alltså, så har Anita den sötaste lilla cockerflicka som jag någonsin har sett, en av mina töser blev sur för att jag inte tog hem henne, haha
Men jag är orolig för mor som blivit sämre de sista månaderna..........det är inte kul att bo så långt ifrån............
Såklart är jag ju så mesig att jag var skittrött idag, men så är det.   Såg i alla fall PÅVEN på tv, ja 5min. sen fick det va..............
Sköterskan  kom och la om min fot, som inte blir bättre, så på torsdag ska jag till vårdcentralen igen.
Alex och Theo kom en stund i em. den gullungen, går bättre och bättre, fler hyss hinner han med.
Han är en mycket bestämd kille om man säger så, haha
När de hade kört hem så slängde jag mig i soffan, Affe jobbar kväll, men efter 5 minuter så var jag i köket och bakade fröknäcke, nu bli Affe glad. Jag blev glad när jag kom hem igår, då han hade putsat alla fönster. Så hade Alex, Fidde, Theo och han gått nån timme med hundarna, härligt i solen. Ikväll är  det kockarna på 4-an.
 
Haha, inga namn
Ikväll kom Annika och hämtade Tom till Rallymix, han blir överlycklig...KÄRLEK
 
Anitas söta lilla hund......
 
Kocken..............
 
Unni, jag skrattade för jag kände igen alla hennes gester med händerna t.ex. Oj, vad vi pratade, var hes när jag kom hem........
 
Småbröd till mor som hon njuter av................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: