Måndag

,Nu är helgen över och lugnet sänker sig över Ärenprisstigen
Alex och Theo kom på fm innan babysimmet
Jag fick middag, vilade när de körde.. har en sååå bra bok nu som jag lyssnar på med Katarina Wennstam, som en vän tipsade om
Nu ser jag Lyxfällan, sen ringer jag mor
Annika och Johanna kom och hämtade Tom till skolan, haha
Johanna tränar honom i Rallymix, där Annika är instruktör
Oj, vad jag är avis, så jäkla orättvis att jag har blivit dålig i mitt liv
Jag var också instruktör i min ungdom och hade gärna varit med och kollat, sånt sug.... men hon och jag diskuterar ofta hund, snäll som hon är.
Han är helt slut när han kommer hem, ska ni tro och innan idag var Maggan här, gick en lång runda med honom
Jisses vad jag skrattade igårkväll när jag såg Parlamentet det var ju så kul, Hahaha
Vet inte vad där är ikväll, hoppas på kockar, bak eller desserter
Bästa jag vet

Kunde tyvärr inte lägga in de nya fotona 😡😡😡😡😡

Kommentera här: