Söndag kvälll

Här är allt bra och idag har jag haft många att prata med. Affe har haft problem med datorn, har inte sett honom så mycket idag, men han var på Ica och handlade. Karin kom på fm. vi satt och pratade, hon lekte och tränade Tom. Sen kom Alex med en förkyld Theo, som hade sovit hos farmor och farfar, eftersom mamma och pappa var på fest.
Mormor Karin hade köpt den vackraste vinteroverallen till honom, stickat en vacker mössa till honom. Hon älskar att skämma bort honom, men vem gör inte det, haha
Han var inte på G idag men log och skrattade som vanligt, haha
Vi satt och pratade innan de åkte hem...
Annika kom senare, hon hade middag med.....Hedvigsoppa, underbar god, soppa är så gott men svårt att äta, jag får inte upp mycket på skeden utan sörplar i mig från skålen. Sååå gott
Hon tog in mig i badrummet, tejpade en plastpåse runt foten och duschade mig....skönt. Sen klädde hon mig.
Innan dess drack vi kaffe och åt morotskaka, med glasyr.
Hon tog Tom och satte sig på golvet, klippte klorna och borstade honom. Han blev så fin. Nu är Tom och jag nöjda och jättefina
Nästa vecka blir det trappträning, varje dag med Affe. Jag tänkte hälsa på mor sen och där är många trappor.
 
Såklart de måste prova overallen på honom, den satt perfekt....
Jag hann inte ta foto....
 
Tom vill också vara med, men han vill nog inte ha overall, haha
 
 
Visst är mössan fin, hon kan hon och snart får jag nya sköna raggsockar
 
Myyyys och
 
Myyys
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: