Tisdag

Kanelbullens dag  Alex och Theo kom med goa bullar...
 
 
 
Det var en kul dag, vi har skrattat så åt Theo. Han är så tuff nu, vågar det mesta nu. Går runt här och håller
sig i bord o stolar sen släpper han o står själv, skrattar gör han....
Vi kokte Wienerkorv och satte in en Rotfruktsgratäng i ugnen, det var gott.
Tom har vilat idag, eftersom Johanna tränade honom igår.
 
Idag har jag gått här inne utan Evastolen, alltså gått själv, det börjar bli och kännas bättre.
Jag börjar bli lite sugen på att småträna med Tom, men jag kan inte bocka mig ner och ta grejer från golvet.
Jag får väl hitta på nåt kul.
Ikväll är det Hela Sverige bakar....så kul.
 
Affe köpte en ny skrivare.....
 
Lille busen...
 
Här är Johanna innan hon ska träna Tom, hjälpte mig med blommorna....
 
Kel ingår i träningen...
 
Detta heter "mellan"
 
På kvällen, kommer de och lämnar en trött hund......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: