Söndag

Ja, aprilväder såklart hagel regn blåst och sol

Men det bryr vi oss inte om, Karin och jag tog en bakdag


Hon är sååå noggrann, allt blir perfekt och smakar gott gott

vi lagade middag också, såklart

Allt blev jättebra, tack för hjälpen, Karin
Vi saknade vår lille buspojke, som är sjuk
Att gå på dagis kan bli tufft med all smitta
Saknar honom såååå
Det är så tomt här hemma, jag är ju van att Alex och Theo alltid kommer till mig.
Även Rolf är saknad, det är längesen han var här.

Annika kom som hon brukar och duschade mig, kommer varje helg skönt att få håret tvättat, tack Annika

Innan dess tog hon hand om Tom, hon borstade honom och tog balsam i pälsen på honom, jisses så fin pälsen blev
Vi blev lika snygga båda två, haha


Ojojoj, glömde berätta att Affe dammsög i fm. Och jag höll på med tvätt, ute med hunden. Kolla vad pälsen blänker, underbart

Här har ju hänt så mycket idag, haha


Jag hade ångest för att jag inte hade bloggat och så händer det så mycket nu

Ibland har jag inget att skriva om, det är inget kul att berätta om sjukdomar..

Kommentera här: